Fogyókúra: blog

Szeretettel köszöntelek a Fogyókúra klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 5159 fő
  • Képek - 286 db
  • Videók - 145 db
  • Blogbejegyzések - 609 db
  • Fórumtémák - 66 db
  • Linkek - 846 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Fogyókúra klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Fogyókúra klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 5159 fő
  • Képek - 286 db
  • Videók - 145 db
  • Blogbejegyzések - 609 db
  • Fórumtémák - 66 db
  • Linkek - 846 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Fogyókúra klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Fogyókúra klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 5159 fő
  • Képek - 286 db
  • Videók - 145 db
  • Blogbejegyzések - 609 db
  • Fórumtémák - 66 db
  • Linkek - 846 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Fogyókúra klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Fogyókúra klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 5159 fő
  • Képek - 286 db
  • Videók - 145 db
  • Blogbejegyzések - 609 db
  • Fórumtémák - 66 db
  • Linkek - 846 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Fogyókúra klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Régebbi hírek

Még régebbiek 

Fogyókúra klub hírei

network.hu

 Az egészségünkért tenni mindig jó, nem beszélve arról az áldásos hatásról, hogy egyre jobb érzés belenézni a tükörbe. Emellett az ember elégedettebbé válik, és javul a közérzete is, részben talán az étrendkiegészítőknek köszönhetően. Sokan azonban nem tudják, mi a mérték. Mit, mikor, miért, és hogyan?

 

Naponta százezrek izzadnak a konditermekben. Van, aki azért, hogy megfeleljen napjaink szépségideáljának, más így próbál tüzet csempészni kihunyófélben levő kapcsolatába.

Tovább 

network.hu

 Hüvelykujjszabály, hogy aki fogyni szeretne, egyen kevesebbet és mozogjon többet. Az alábbiakban 50 olyan apró, az étrendünkbe, életmódunkba könnyen beilleszthető tippet sorolunk fel, amelyek hozzájárulnak a felesleges kilók tartós eltűnéséhez. 

 

TÁPLÁLKOZÁS TIPPEK

 

1. Napi kalóriaszükségletünk kiszámításához szorozzuk meg ideális testsúlyunkat 28-cal.

 

Zsírégető fűszerek, zöldségek, nyomelemek és vegyületek

 

2. A fahéj kiváló zsírégető hatással bír, napi fél teáskanálnyi fűszer segítségével akár havi egy kilót is leadhatunk.

Tovább 

 

 

network.hu

 

Kakaóbabból a legjobbat kínáljuk

Az európai emberek számára a kakaóbab mibenléte szinte ismeretlen, leginkább csak a belőle készült termékekkel, a kakaóporral, a kakaóvajjal és a csokival van kapcsolatunk. Éppen ezért csak kevesen tudják, hogy a nyers, még feldolgozatlan kakaóbab elképesztően nagy értékeket rejt. Az amerikai őslakosok az istenek eledelének tartották, a maják fizetőeszközként is használták, napjaink táplálkozástudományában pedig szintén kiemelkedően nagy figyelmet kap, ugyanis a kakaóbabot a világ top 10 szuperétele (Superfood) közé sorolják.

Tovább 

network.hu

 Ahhoz, hogy fogyjon, a legtöbb embernek csökkentenie kell a bevitt kalóriák mennyiségét. Ha naponta 250 és 1000 kalóriával kevesebbet fogyaszt valaki, úgy 0,2-0,9 kilogramm fogyásra számíthat hetente.

 

Gyakran az étrend egészen kis változásaival lehet csökkenteni a bevitt kalóriamennyiséget, így fogyni - állítják táplálkozástudományi szakértők. Ez különösen fontos, mert kialakítható olyan súlycsökkentő életmódváltoztatás, amely hosszú távon is fenntartható.

Tovább 

network.hu

AZT MÁR NAGYANYÁINK IS TUDTÁK, HOGY SOKKAL LASSABBAN LEHET LEFOGYNI, MINT MEGHÍZNI – ARRA AZONBAN CSAK MOST DERÜLT FÉNY, HOGY MIÉRT…!

Hetekig keményen edzettél, mire nagy nehezen leadtál egy-két kilót; ám egy csajos hétvége alatt simán visszaszaladt rád az összes ledolgozott kalória? Az ausztrál dietetikus szakértő, Dr. Tim Crowe elárulta, miért is nehezebb nekünk, nőknek a tartós – és hatásos – fogyókúra.

„A hölgyek először is genetikailag kódolva vannak a zsír tárolására – sokkal inkább, mint a férfiak.

Tovább 

network.hu

 A kávéfogyasztás sokak mindennapi szokásai közé tartozik. De vajon hogyan hat a testsúlyunkra?

 

kávé(a presszókávé, nem a cukros-tejes változatok) ivása hozzájárulhat az egészséges vércukor-, illetve inzulinszint fenntartásához, és bizonyos tanulmányok szerint antioxidánstartalma miatt még a rákos megbetegedések megelőzésében is hatékony lehet. Ugyanakkor a benne lévő koffein függőséget okozhat, és nagy mennyiségben a legkevésbé sem egészséges, extrém esetekben hatása pedig akár végzetes is lehet.

Tovább 

network.hu

 Ha képesek vagyunk változtatni az alábbi szokásokon, akkor egy idő után azt fogjuk észrevenni, hogy szinte észrevétlenül leolvadt a hasunkról a felesleg.

 

Társaságban eszünk

Nem a társasági élettel van probléma, hanem hogy kutatások szerint ha többedmagunkkal eszünk, hajlamosak vagyunk akár 44 százalékkal is több ételt fogyasztani, mint amikor egymagunkban. Az is tény, hogy ha evés közben a telefonunkat babráljuk vagy tévét nézünk, szintén hajlamosabbak vagyunk repetára.

Tovább 

network.hu

 A szakértők szerint nem kell, hogy nyögvenyelősen nehéz legyen a fogyás és a fitt alak elérése. Mondhatnánk, hogy nekik könnyű, hiszen ők már lefogytak és fittek lettek, de olyan tanácsokkal látnak el minket, amelyek segítségével tényleg csak egy kis változtatással már sikeressé válhat a fogyókúránk.

 

Ahhoz, hogy átalakítsuk az életmódunkat és egészségesebbé váljunk, netán lefogyjunk, nem kell a kiválasztott kevesek közé tartoznunk, akik szuper génekkel születtek.

Tovább 

network.hu

A téli időszak végén a kabát és a vastag pulóverek levetésével végképp szem elé kerülnek azok a zsírrétegek, amelyeket – réteges öltözködés címszó alatt – takargatni próbáltunk.


Az újévi fogyókúrás fogadalom az érintettek nagy százalékánál nem jött be, ám a tavaszi időjárás beköszöntével újabb elhatározások születnek: a feleslegtől márpedig meg kell szabadulni!

Mennyi a súlyfelesleg?

A táplálkozási szakértők mindenkit lebeszélnek arról, hogy az éppen aktuális fogyókúrás trendnek bedőljön.

Tovább 

network.hu

 Persze már kipróbáltunk ezer és egy fogyókúrát, amikkel nemhogy lefogytunk, hanem még plusz kilókat is felszedtünk. Hagyjuk a kuruzslást és vessük bele magunkat az igazi súlycsökkentésbe!

 

Természetesen nagyon fontos, hogy megfelelő étkezés mellett egyik diéta sem fog működni. Ami nem azt jelenti, hogy nem ehetünk! Ha mindenből csak keveset fogyasztunk, akkor hamarosan meg fogjuk tapasztalni magunkon a változást.

A technika nagyon egyszerű: masszázs. Viszont nem akármilyen!

Utolsó hozzászólás

adam marta üzente 6 hónapja

de jó, kipróbálom, köszönöm

Tovább 

Régebbi bejegyzések 

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu