Szeretettel köszöntelek a Fogyókúra klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Fogyókúra klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyókúra klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Fogyókúra klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyókúra klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Fogyókúra klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyókúra klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Fogyókúra klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Áprilisban meglódul, májusban pedig tetőzik a fogyókúrás készítmények értékbeli eladása, amely enyhe mértékben, mintegy 2 százalékkal bővült az előző évi azonos időszakhoz képest – derült ki a Nielsen adataiból. A vizsgált időintervallumban közel másfél milliárd forint értékben fogytak súlykontrollt célzó készítmények, amelyek között a kapszula és a por a legnépszerűbb formátum.
Készül a „beach body”-ra a magyar: áprilisban és májusban a teljes éves értékbeli forgalom több mint egyötödét vásároljuk fel. Viszonyításul: decemberben a májusi forgalom felét hozza a kategória, ellenben az év végi ünnepek után januárban ismét fellendül az értékesítés.
A fogyókúrás készítmények között a különféle kapszulák a legnépszerűbbek: az értékbeli eladások mintegy felét teszik ki; 45 százalékkal ezüstérmesek a porok, vagyis shake-alapok. A folyadékok, oldatok, pezsgőtabletták és ampullás termékek részesedése elenyésző.
A szkennelt adatokból az is kiderül, hogy az értékesítések kilenctizede a drogériákban történik, a csatorna jelentősége folyamatosan növekszik. A súlykontrollt elősegítő termékek piacán erősen dominálnak a gyártói márkák, a kereskedelmi márkák részesedése mindössze 11 százalék. Kiszerelések tekintetében a kapszuláknál a nagyobb (60 db feletti) csomagolás irányába tolódik a piac, ugyanez vonatkozik a shake-alapokra is: a porok esetében a 350 grammnál nagyobb kiszerelés a vonzó.
„A WHO adatai szerint a magyar lakosság közel kétharmada túlsúlyos, miközben a Nielsen egy másik, globális kutatása szerint a magyarok csupán fele, megközelítőleg ötmillió ember véli úgy, hogy súlyproblémái lennének” – mondta Rhorer Dávid, a Nielsen ügyfélkapcsolati vezetője. „Ebből az ötmillióból azonban négyötödük aktívan dolgozik azon, hogy ledolgozza a súlyfelesleget.”
A felmérésből az is kiderül, hogy a cél érdekében az étrend tudatos átalakítására voksol a magyarok 81 százaléka. A fogyókúrás készítmények, úgymint shake-ek, tabletták, porok, a válaszadók 10 százaléka szerint jelentenek reális súlykontrollopciót.
Forrás:http://www.mmonline.hu
|
|
Keczánné Macskó Piroska írta 2 hete itt:
Jó Szórakozást a klubban!
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
7 OK, AMIÉRT EGÉSZ NAP CSAK ENNÉL
Még mindig veszélyes trükkökkel tartják magukat vékonyan a modellek
A hasi zsírt így tüntethetjük el
5 pszichológiai trükk, ami felgyorsítja a fogyókúrádat